Бібліотеки для дітей

Colors: Blue Color

 

Де віднайти ту радість та як її подарувати, що у світі найдорожче, наймиліше та найбажаніше: на ці та інші запитання шукали відповіді наші сьогоднішні гості - першокласники школи №326. А допомагала їм у цьому письменниця Віра Клименко. Сподіваємося, що хоч на частину запитань дітлахи отримали відповіді, як і отримали гарні спогади про травневу зустріч у бібліотеці.

Нещодавно святкували День матері і в нашому клубі «Wow Kids' Reading Club» також приділили увагу цьому святу, вивчали нові терміни, слова. Прослухали розповідь «My MOM» та складали власну про своїх любих матусь та робили яскраву листівку.

Книга – це один з головних засобів навчання, розвитку та душевної насолоди. Спілкування з книгою допомагає оволодіти певними знаннями. Читати систематично і вдумливо дітей навчає школа, а бібліотека допомагає залучати учнів до читання книжок, розвиває художній смак, підвищує інтерес до книги.

Веснянки, гаївки, усім добре відомі «Подоляночку», «Ой, на горі жито – сидить зайчик» та кривий танець співали і танцювали разом з малечею під час зустрічі у бібліотеці. Дитячі пісні про весну – це те, що може підняти настрій у будь-яку погоду).

У межах програми розвитку лідерських якостей та навичок школярів «Осередок лідерів» 20 травня в нашому бібліотечному просторі відбулася чергова лекція на тему «Команда взаємодії», на якій учні 8 класу школи №216 за допомогою тренерки Марії Вижва - заступниці завідувачки НМЦ соціально-гуманітарної взаємодії та дозвілля студентів Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, визначали поняття «група», «команда», «спільнота», встановлювали ознаки ефективної команди, розвивали навички роботи у команді.

19 травня 2024 року відбувся другий етап Дитячої Шашкової Ліги! ⚪️
Ігри у рамках другого турніру (етапу) Дитячої Шашкової Ліги проходили у ТРЦ Блокбастер Молл міста Києва.

Чергова арт-терапія від пані Людмили занурила нас у світ ткацтва та килимарства. Виплітаючи крок за кроком свій кругленький килимок, діти ознайомилися з базовим принципом роботи ткацького верстату. Працювали тільки рученятами, закладаючи кольорові нитки між нитками основами, створювали свої візерунки, вибираючи кольори за почуттям.