Телефонний етикет

 

Про бібліотеку

Читачі рекомендують
Як користуватись каталогом
Що треба прочитати в твоєму віці
Передплата
Нові книги'08
 
Наш район
Дошкільні навчальні заклади
Школи-дитячі садки
Школи-інтернати
Середні загальноосвітні школи
Ліцеї
Гімназії
Гімназії-інтернати
Школи естетичного виховання
Гуртки
Благодійні та громадські організації
 
Наші читачі - учасники конкурсів
"Київ та кияни очима дітей'08"
"Найкращий читач року'08"
"Найкращий читач року'09" II тур
"Найкращий читач року'09" III тур
"Найкращий читач року'10" II тур
 
Небайдужим батькам
Розкажіть дитині казку
Шість кроків назустріч книзі
Читач, що не вміє читати
Якщо дитина не любить читати
 
Тести
Знавець сучасних книг (3-6 кл.)
Що за казковий герой? ( 3-5 кл.)
Знавець казок (2-3 кл.)
Впізнай героя (5-6 кл.)
Гумористичний тест (5-6 кл.)
Знавець казок та казкових героїв (1-3 кл.)
 
Інше
З історії книги
Ювілеї в літературі
Правила читання для школярів від Івана Огієнка
Нобелівські лауреати в галузі літератури
Вищі навчальні заклади м.Київ
Етикет
Пошук на сайті
 
   
 

 
.

Коли телефонуєте ви:
- Якщо після сьомого гудка той, кому ви телефонуєте, не
бере слухавку, спробуйте подзвонити йому пізніше. Можливо, потрібна вам людина дуже зайнята і не може підійти до апарата.
- Якщо ви помилилися номером, нетактовно ставити запитання: «А який у вас номер?». Замість цього повідомте, куди ви телефонуєте: «Вибачте, це номер 555-55-55?».
- На початку розмови слід привітатися — як і в звичайній розмові. Коли слухавку взяв хтось із членів родини вашого друга чи подруги, ввічливо попросіть покликати його (чи її) до телефону.
- Коли того, хто вам потрібен, немає, можна або запитати, коли він повернеться, або представитися й попросити, щоб вашому другові чи подрузі передали, що ви дзвонили.
- Припустімо, що до телефону підійшов саме той, хто вам потрібен. Не змушуйте його витрачати час на те, щоб вас упізнати. Назвіть своє ім'я. Наприклад: «Привіт, Олено! Це Тетяна...»
- Не займайте телефон більше ніж на 15 хвилин. Можливо, хтось саме цієї миті намагається зателефонувати вам або комусь із членів вашої родини. Якщо ваш співрозмовник затягує розмову, домовтеся зустрітися особисто і вислухати його.
- Без потреби не телефонуйте з чужого апарата. Коли ви прийшли в гості і вам негайно треба подзвонити, попросіть у господарів дозволу.
- Не телефонуйте знайомим пізніше десятої вечора та раніше восьмої ранку. Навіть якщо ваші знайомі не сплять, їхні батьки можуть спочивати, і ви потурбуєте їх своїм дзвінком.

Якщо телефонують до вас:
- Знявши слухавку, скажіть: «Алло». Це своєрідна перевірка зв'язку.
- Коли тому, хто дзвонить, потрібні не ви, а хтось із відсутніх членів вашої родини, неввічливо запитувати «Хто дзвонить?». Краще сповістити, що тата (сестри, мами, бабусі) зараз немає вдома, і спитати, чи потрібно щось їм передати. На випадок, якщо співрозмовник повідомить свій номер телефону, треба покласти поруч з апаратом ручку та блокнот або аркуш паперу. Не сподівайтеся на свою пам'ять: ви можете забути про дзвінок, на який ваші рідні довго чекали.
- Якщо до вас прийшли гості, а в цей час вам хтось зателефонував, домовтеся, що ви передзвоните, щойно звільнитеся. Неввічливо довго обговорювати улюблену комп'ютерну гру, тоді як ваші гості позіхають від нудьги.


Окрему групу становлять мобільні телефони, яких щодалі стає більше. Для них теж існує кілька правил.
- Завжди вимикайте мобільники, коли ви приходите до театру, кіно, заходите на урок. Якщо ви чекаєте на дуже важливе повідомлення, переведіть свій телефон у вібро-режим. Відповідати на дзвінок під час уроку або вистави не можна. Тому попросіть ваших знайомих у разі крайньої потреби надсилати СМС-повідомлення. Якщо справа термінова, попросіть дозволу в учителя, вийдіть із класу і передзвоніть.
- Коли дзвонить телефон, а ви з кимось розмовляєте, вибачтесь і відійдіть убік.
- Говоріть коротко, особливо тоді, коли дзвонять до вас. Не примушуйте друзів витрачати зайві кошти.
- Не надсилайте безглуздих або образливих повідомлень.
- Не давайте номер чийогось телефону без згоди його власника (це правило поширюється і на звичайні телефони). Можливо, ваш друг чи подруга не бажає спілкуватися з тим, хто до вас звернувся. Краще зробіть навпаки: нехай той, хто хоче зв'язатися з вашими друзями, залишить свій номер, а ви передасте його за призначенням.

 

 

На головну сторінку ЦБС

© 2006-2011 ЦБС Оболонського району м.Київ