Головний акцент навчання – підвищення загальної обізнаності з питань психічного здоровʼя, знайомство з алгоритмом взаємодії з людьми, які можуть мати ознаки психічних розладів. Під час навчання мали змогу також здобути певні навички розпізнавання, підтримки, а також скеровування осіб, які мають ті або інші проблеми або перебувають у гострих станах.
На жаль, саме життя диктує потребу глибшого ознайомлення та сприйняття проблем зі станом та специфікою психічного здоров’я. За два дні розглянули як загальні підходи та алгоритми взаємодії, так і специфіку окремих: розлади аутичного спектру, розлади дефіциту уваги і гіперактивності, ознаки гострого стресового розладу, посттравматичного стресового розладу та розладу сепараційної тривоги.
Обізнаність у цих чутливих та особливих темах дозволить працівникам бібліотек бути впевненішими, досвідченішими та чутливішими до потреб людей, які звертаються до бібліотек. Примітно, що навчання співпало з Тижнем безбар'єрності, що вперше проходить в Україні в ці дні та спрямований саме на подолання перешкод та бар'єрів, зокрема і сприйняття та залучення до життя людей з нестабільним психічним здоров'ям чи розладами.