Час обійматися з Хібукі – вирішили ми і так і зробили, влаштувавши чергову бібліотерапевтичну зустріч з застосуванням принципів Хібукі-терапії для наших любих читайликів – учнів 2-Б класу Ліцей 14 імені українського професора Грушевського Сергія Федоровича.
Читали та обговорювали книгу Е. Добровольської «Історії про важливе. 75 притч для роздумів із дітьми» (видавництво ІРІО). Це збірка коротких оповідок повчального змісту і 75 притч, розміщених тут, допоможуть дитині сформувати уявлення про толерантність, повагу і визнання до себе та інших людей. Ми ж встигли не лише почитати, обговорити, а й вдатися до арт-терапевтичних практик разом з улюбленцем наших читайликів Хібукі. Наприклад, спробували перетворитися на дерева, відчуваючи силу та могутність завдяки уяві і силі коріння. А потім писали-малювали для Хібукі особливі послання-секретики, які сховали в потаємну кишеньку. І обійми, звичайн ж, були. Бо як без них?)
Нагадаємо, що Хібукі-терапія – це ізраїльська методика, що допомагає дітям долати тривожні стани, які часто виникають в умовах сьогодення. Сам Хібукі, собака-обіймака, яка живиться саме обіймами, є основним елементом терапії. Його особливість – сумні очі. І це не випадково. Дивлячись в очі песика, дитина переносить на нього свої страхи й переживання, вчиться справлятися з ними і, головне, не замикатися в собі. Творцем методики Хібукі-терапії став доктор Шай Хен-Галь за часів другої ліванської війни в Ізраїлі. З того часу Хібукі допомагає дітям різних країн переживати травму, відновити психічне здоров'я й повернутися до життя.